lördag 8 november 2008

Jag är KÄÄÄÄÄÄÄR

först och främst, tack för alla gulliga kommentarer, de uppskattas verkligen!

Sen, jag är som sagt kääääär... Jag är ju alltid kär i pojkvännen, men den här gången är jag kääär i min nya uuuuuunderbara klänning- Den är fantastisk! Den är inköpt på MQ och tillhör paris, kate & I. tyvärr har jag inte kunnat ta en bild, men den är helt fantastiskt fin och jag känner mig jättesnygg när jag har den på mig. GUUUUD vad jag längtar till nyår så jag kan ta på mig den. Den enda nackdelen med denna klänning är att den kostar... 900 kronor *sätter i halsen* men jag bara måste behålla den för den är såååååå fin. Kände bara att jag var tvungen att dela med mig av min underbara klänning ;)

Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll?


Edit: Jag hittade en bild på mq:s hemsida.. men naturligtvis är klänningen mycket snyggare på mig :P Och det är den svart randiga:

Puss och kram

Inga kommentarer: