onsdag 5 november 2008

kryss i taket, uppdatering på väg!

Ojojoj, nu jäklar har jag fått tummen ur och faktiskt fotograferat allt som jag har haft liggande här hemma, så nu kommer det en uppdatering som heter duga *skrattar* nejdå, men jag har lite som ska visas och här kommer det:


Det första är som ni ser ett god jul kort som jag egentligen inte är nöjd med och jag kan inte säga riktigt varför, men visas ska det ju iaf ;)


Och den andra är en lo om lilla kusinen, som ni säkert har märkt så tycker jag att detta fotot på henne är jättefint! Och sen är detta pappret helt underbart i verkligheten och därför ville jag inte fördärva det allt för mycket.. Jag tror aldrig att jag har gjort en så snabb LO, men jag är faktiskt nöjd, ibland är det det enkla som är fint.



Och: tänt va det här ;) 2 stycken kombinationer med tändsticksaskar som jag tänkte att jag skulle ge bort i julklapp..


Och sist men inte minst, ett farsdagkort till pappa:


Insidan:
och som avslutning vill jag bara säga att jag är färdig med tentan :D Tänkte att jag skulle maila in den lite senare om det inte är så att Sofia och jag ska läsa varandras ;)

Puss och kram




6 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka fina saker du gör!!
Och va skönt att tentan är klar.

Kram

Emma sa...

Skönt att ha tenta avklarad :)

Jättefina alster, tycker massor om din LO "fundersam".

bitte71 sa...

Åh, så fin "Fundersam" var - det är precis som du säger: ibland är det enkla finast!
Och korten var ju jättefina de med!!
Skönt att ha klarat av tentan!
Kram M

Anonym sa...

Fina kort allihopa!! Skönt med att tentan är klar! Min egen blev klar idag! HÄÄÄÄÄRLIGT!!! :)

Cath. sa...

Superfint farsdagskort tycker jag. Och det kortet som du inte var nöjd med... jaaa, jag tycker då att det är fint!
Gillar verkligen dina tändsticksaskar! Riktigt juliga!

Lisbet sa...

Nu har du halva kommentaren i forumet.

För korten är ju bara helt enkelt underbara. Farsdagskortet är snyggt och manligt - härligt.