torsdag 9 april 2009

Uppdatering

Jaha, så har man faktiskt för en gångs skull en uppdatering på gång ;) Ikväll har jag suttit och knåpat på ett kort till jespers systerson Viktor som fyller år imorgon.. Så för första gången på jag vet inte hur länge kommer här en scraprelaterad uppdatering:

Ni får ursäkta att bilden inte är så bra, men eftersom jag har bytt dator så har jag fortfarande inte hunnit installera photoshop, eller vi hittar inte programskivan, så därför är jag utan.. Men jag tänkte att jag inte skulle vänta längre med att lägga ut ngn uppdatering, så ni får ta den dåliga skärpan..

Hur som helst, nu är det snart påsk, så nu blir det väl till att äta en massa ägg och sånt ;) så nu får ni ha en trevlig påsk och så hörs vi när den är över ;)

Puss och kram

6 kommentarer:

MissMian sa...

Superfint kort och jag tycker inte att fotot är suddigt!

bitte71 sa...

men åh vilket sött kort - vad kul att du uppdaterar lite!
Kram M (som tycker det är jäteskoj att morsan ska jobba hos oss i sommar;-))

Monika sa...

Så vacker!!! Och så roligt att se dig uppdatera lite!

sandra sa...

Härligt kort! Stämpeln är så söt.
Tack för den gulliga kommentaren i min blogg=)

Ha en riktigt mysig påsk!

Kramisar Sandra

Andréa sa...

Ja men visst har du fått alldeles rätt på dagen - idag blir jag 22 (börjar bli gammal nu, hehe)! Jag är kvar till måndag, åker hem vid sextiden tror jag.. kram!

Carina sa...

Fint kort och vad fina bilder du har i din blogg