måndag 30 mars 2009

Måndagkväll

Hej igen, nu är jag tillbaka ;)

I helgen har det varit fullt upp om jag säger så! U-17 flick sm i Göteborg med volleytjejerna. Jätteduktiga var de och vi slutade på 11:e plats... Mycket väl godkänt! Men jag är fortfarande väldigt trött efter den låååånga helgen.
Ikväll har jag suttit och tagit mig en nostalgitripp via olika bilder. Tanken var att jag skulle leta upp en bild på jesper som jag kan använda till scrapbookingen, men jag hittade så mycket mer. Bilder som jag inte ens visste att jag hade! Titta bara:
Här är det jag och älsklingen och ska jag vara helt ärlig så kan jag inte riktigt komma ihåg när detta var, men har jag inte helt fel så var det sommaren 2005, när man fortfarande va så där riktigt nykära ni vet ;)
Och här kommer en bild på mig och lillebror från när vi var i Grekland 2001.. Så då var man fortfarande ganska liten som ni ser ;)
Sen sista bilden var jag bara tvungen att lägga upp för att visa att jag faktiskt kan bli brun :P Denna bild är tagen ett par dagar efter att jag kom hem från en av Thailandsvändorna.
Nähä, nu ska jag fortsätta att titta på DH, eller kanske fixa bilden på Jesper så jag kan göra tavlorna som jag har planerat för.
Puss och Kram

1 kommentar:

Andréa sa...

Nä men vilket sammanträffade, men som sagt vi Harplingebor är nog ganska lika, å särskilt vi som bor på Vibäcksvägen ;) Allt är fin, fint- njuter av vårsolen! Ha det gott.. kram