måndag 16 mars 2009

Var tar helgerna vägen?

Det är helt sjuuuukt hur fort helgerna går! Och nu var det ju måndag igen. Och man sitter här med den j*vla hemtentan och försöker fatta vad det är läraren vill ha. Jag tycker verkligen inte om att skriva hemtentor, speciellt inte när det dessutom är väldigt bråttom...

Vi har en massa uppgifter som skall göras i denna kursen och dessutom har vi en jättestor fallbeskrivning att skriva... Som ni förstår så börjar jag få lite panik, men jag kommer bara inte igång. Jag vet inte riktigt vad det är jag ska skriva, eller hur jag ska lägga upp skiten. Men, hur som helst, jag kommer nog på det.. det är alltid svårt i början.

Sen jag bloggade sist har det inte hänt speciellt mycket.. Däremot va ju jag och Sofia på mässan i Göteborg, JÄTTEROLIGT. och JÄTTEDYRT. som vanligt :P Annars är det ganska lungt. Jag och pojkvännen va på en liten fest hos en av mina klasskompisar, jättetrevligt var det så det hoppas vi blir snart igen.

Nähä, jag får väl helt enkelt sluta att sitta här för tillfället, jag mååååååååste ju faktiskt försöka få ner något till examinationsuppgiften nu.

Puss och Kram

1 kommentar:

Mirabyll sa...

Hej Jessica
Typsnittshjälpen finns under fliken Word i bloggen.
// Mirabyll