fredag 20 mars 2009

Fredag, och helg igen ;) edit: OBS, en del klagande mot slutet :P

Jaha, så va det fredag igen. Med risk för att låta tjatig måste jag verkligen undra - vart tar veckorna vägen? Snabbt går det i alla fall, men det kan ju kanske vara positivt. Nu sitter jag och knåpar på hemtentan som skall lämnas in nästa vecka.. Usch, vad dåligt det går... men förhoppningsvis så släpper det snart..

Hur som helst så har jag faktiskt scrappat de senaste dagarna. I förrgår gjorde jag ett kort till min och Pernillas handledare. Han är helt fantastiskt bra! Underbar! Problemet med mitt skapande är ju helt enkelt att jag är för lat för att ta ett foto och faktiskt lägga upp det på bloggen.. Det är därför jag inte har uppdaterat med scrapbooking på ett tag, jag har helt enkelt lämnat bort grejerna innan jag har kommit på att jag ska fotografera. Men, nu fyller Jespers pappa år på söndag, och då har jag gjort ett kort till honom... Och jag lovar att jag ska försöka ta ett kort på kortet :P

Sen är det ju en mycket stor dag imorgon, eller kanske inte så stor.. Jag fyller år. Men vet ni hur tragiskt det börjar bli? I år har jag bestämt att jag inte ska ha något kalas, jag känner mig helt enkelt för gammal.. Sen befinner jag mig i en lite komplicerad situation, jag bor ju fortfarande hemma.. Men det känns inte som om jag vill ha något kalas där, det hade varit en annan femma om jag hade flyttat, då hade man ju bara kunnat bjuda på middag eller nått liknande.. Men nu skulle det bara bli krystat - alltså har jag inget större födelsedagsfirande.

Tråkigt nog kommer jag inte direkt få några födelsedagspresenter heller.. Bara av pojkvännen. Men, här bör tilläggas att det egentligen är mitt eget val. Det var nämligen så att när jag behövde köpa ny dator för en månad sen så erbjöd mamma och pappa sig att betala en del, istället för en födelsedagspresent- och det är ju bra. Det är bara det att det blir ju en liten tråkig födelsedag om man inte får öppna paket... Ojdå, jag insåg precis att jag kanske inte visst är gammal :P

Nähä, nu får klagandet vara slut. Jag får ta mig i kragen och faktiskt skriva på min analys, så jag kan göra något roligare sen :P

Puss och kram

Inga kommentarer: