onsdag 4 mars 2009

Tidig morgon

Jaha, då sitter man framför datorn igen, jag tycker inte att jag gör något annat nu för tiden. Eller, det förstås, datorn och böckerna är det som gäller. Nu hade det verkligen inte varit fel med ett låååångt sommarlov.

Nu är det naturligtvis ingen tidig morgon, men det va när jag gick upp.. eller inte tidigare än vad man ska kanske, men det är ändå jobbigt, speciellt om man dessutom tränade småtjejerna i volleyboll igår och kom hem lite sent...

Idag är det föreläsning som gäller, om åtgärdsprogram, sen ska jag till jesper innan kalligrafikursen. Så det är som vanligt ett fullspäckat program... Innan föreläsningen ska jag dessutom helst ha hunnit med att läsa ut en bok, men jag kommer verkligen ingen vart med den, ögonen bara åker igen.. Så nu tänkte jag att jag tar en liten paus så att jag hinner med att vakna till igen.

Imorgon blir det förhoppningsvis en rolig dag, då jag ska på VFU på en f-9 skola i Halmstad. Jag hoppas att det blir roligt.

Hur som helst, det va nog faktiskt allt jag hade att bjuda på för tillfället :P

Men Puss och Kram

Inga kommentarer: