torsdag 5 mars 2009

Torsdagkväll

Jaha, så har man kommit hem från en lååång, men väldigt intressant dag med VFU. Vi arbetar för tillfället med att iaktta elever i behov av stöd, för att senare skriva en fallbeskrivning. OTROOOOOLIGT intressant.

Men i övrigt så har jag som sagt deltagit på kalligrafikursen, och det var väääldigt roligt... men svårt... men som sagt, övning ger färdighet. På kursen fick jag veta att min kursledare och min pojkväns syster ska åka till Scrapbookingmässan i Göteborg i helgen.. och jag blev sååå sugen på att ringa och fråga systern om jag får följa med.. men jag tror inte jag vågar... blir ju väldigt pinsamt om bilen är full eller nått... och sen blir det så väldigt dyrt, så det kanske är bättre att jag skippar det.. Men som sagt, viljan finns här...

På lördag ska "mina" volleybolltjejer till Fjärås och spela... Kan hända att jag följer med och coachar och hejar på dem, men vi får se om det finns plats i bilen... annars får Björn klara av det själv...

Det var allt för tillfället, så nu säger jag:
Puss och kram

Inga kommentarer: