lördag 16 maj 2009

Megauppdatering på väg ;)

jaha, så var det återigen lördag, jag vet att jag har sagt det innan men f*n vad snabbt veckorna går.
Idag har jag varit på min kusina konfirmation *mindre roligt* men prästen är så rolig så det va faktiskt inte så farligt. Konfirmationen inleddes med, innan konfirmanderna kommit in i kyrkan, att Peder (som prästen heter) tyckte att vi skulle sjunga upp: eeeeeeeeehhhhhååå, eeeeeeehhhhhhhhå, eeeeeeeehhhhhhåååååå... och avslutningsvis: ge mig ett H, H, ge mig ett B, B, ge mig ett K, K vad blir det? HBK! Det va första gången en präst bett oss sjunga upp med hejjarramsor för ett fotbollslag ;)
Tillbaka till uppdateringen nu då. Det är helt enkelt så att jag inte har uppdaterat min blogg på vääääldigt länge.. men när jag tittade igenom kameran insåg jag att jag hade fotat en det av mina alster så därför tänkte jag uppdatera. Men återigen måste jag ursäkta mig för att bilderna är lite dåliga, jag har fortfarande fått Photoshop installerat på datorn och därför ser de ut som det gör.

Detta är ett kort som jag gav till min pojkväns pappa när han fyllde 55 i slutet av mars *ja, jag vet att det är illa att jag inte uppdaterat tidigare*
Detta är en chokladask som jag gav bort till min pojkväns syster och hennes man i påskpresent.
Detta är egentligen 2 Lo:s som jag har gjort till tavlor.. Men eftersom jag har satt upp tavlorna i pojkvännens lägenhet så har jag helt enkelt inte tänkt på att fotografera det färdiga resultatet. Men ni får ha lite fantasi ;)
Sist men inte minst, kortet som jag gav bort till konfirmanden.

Nu har jag inte mer att uppdatera med, men för att vara mig på sista tiden så är detta som sagt en megauppdatering. Nähä, nu ska jag peppa inför schlagerfestivalen...
Puss och kram

1 kommentar:

Kickans_blogg sa...

Åh, va många fina alster!! Härligt! :0)
Kram Kicki