onsdag 3 juni 2009

Tentaångest

Hej alla glada.

Precis som överskriften beskriver så lider jag för tillfället av tentaångest... Eller rättare sagt, jag borde lida av tentaångest, men det gör jag inte direkt.. På fredag har jag min första salstenta på 1,5 år och det är väldigt ovanligt att förbereda mig inför en salstenta... I början så hade vi salstenta var 5 vecka, och då va man ju expert på det, men nu har man liksom nästan glömt bort hur man ska göra.. Dessutom inträder sommarlovet samma dag som vi skriver tentan, så man har ju inte motivationen på topp *man har nästan redan tagit sommarlov* men som sagt, förhoppningsvis så går det bra. Jag är dock lite orolig för tentaångesten har inte infunnit sig riktigt än, och nu har jag bara morgondagen på mig att plugga.. sen är det dags... Men det ska nog gå bra.. Hur som helst, detta är anledningen till att man inte har uppdaterat på länge..

Puss och kram

Inga kommentarer: