tisdag 30 juni 2009

2 av 3 veckor är avklarade

Ja, precis som rubriken säger så är 2 av mina 3 ensamma veckor avklarade. Tiden har gått väldigt fort måste jag säga, men det beror ju såklart på att jag har jobbat ganska mycket, vilket är skönt. Men det ska bli skönt när alla kommer hem, speciellt pojkvännen... Dessa sista dagarna har jag börjat sakna honom väldigt mkt, så det ska bli jätteroligt att träffa honom nu igen :D

Men på scrappingfronten så har det inte hänt någonting, jag har helt enkelt inte hunnit. Men det ska väl bli tid för det också så småningom.

Men ni får ha det så bra så länge i sommarvärmen ;)

2 kommentarer:

Sofia Andersson sa...

Men jessica då, var har ditt scrappande tagit vägen? bloggen är ju inte uppdaterad sen i juni. Vill gärna se dina fina verk :) förresten lycka till på fredag! det kommer gå bra! Vi ses nästa vecka. Kram

Articsisters sa...

Lisbet Olofsson
Ambassadör för kvinnliga företagare
Boka mig här; http://boka.ambassadorer.se/


HälsoZam
Inre ringvägen 48
915 31 Robertsfors

tele; 0934-55224
Mobile; 070-2488999