onsdag 8 oktober 2008

En pojke

Åh.. så spännande, nu är det snart slut på kommenterandet i första inlägget, i hopp om att vinna det hemliga paketet.. Men än har ni ett par dagar på er, så skynda skynda om det ska bli just du som vinner :D

Hur som helst, nu ska jag faktiskt uppdatera med någonting scrappat för första gången i den nya bloggen! Det är ett kort som jag gjort till en kompis som har fått barn och här kommer det:


Ni får ursäkta att kortet inte blev riktigt rakt, men ni ser ju själva idéen. Och så måste vi ju ha en liten detaljbild på dom små pilliga blå skorna:


För ni må tro att det var pilligt att få till dom små rackarna i den storleken, men det va väldigt, väldigt roligt!

Om ni har följt med från den gamla bloggen så har ni koll på att jag hoppat på en Photoshop kurs och för tillfället är det det tillsammans med en hemtenta som ska lämnas in imorgon, som upptar all min tid.. Jag ska bara öva lite till, så kanske jag lägger upp något foto här på bloggen, men än så länge så får ni nöja er med det lilla kortet ;)

5 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Bland de sötare jag sett!! Underbart fint!!

Eleonor sa...

Jamen hjälp så sött! Jag <3 miniatyrer!

Anonym sa...

Gu' så gulliga, vilket jobb! Imponerande! Hela kortet var super:D

Lisbet sa...

Jisses det såg pilligt ut men jättesnyggt.

Anonym sa...

Åh så fint det blev. Du får lära mig att göra ett par sådana skor, just för att de är så söta! Längtar till på måndag, då jäklar ska det scrappas :) ha det bra tills dess! Kramar