tisdag 21 oktober 2008

Sjuk+ Photoshop

Okej, nu har man återigen drabbats av förkylningsslängen... Tycker inte det är längesen som jag hade den förra gången, men uppenbarligen inte... Men hur som helst, man ska inte klaga för mycket.

Jag har iaf hunnit med och photoshopat lite:




Här kommer före och efter bilderna:



Photoshop är såååå häftigt, bara man vet hur man ska göra! Men hur som helst, nu tror jag att jag ska bädda ner mig och titta på film. Och när det gäller uppdateringar på scrapbookingfronten så lovar jag att återkomma. Jag och Sofia satt nämligen och scrappade förra måndagen, jag har bara inte fått tummen ur och fotografera, men det kommer.

2 kommentarer:

bitte71 sa...

hej hej!
Ja, jag hade nog missat det tror jag - förlåt!
Jag köper dem på Maxi oftast, men de finns nog i vilken butik som helst. Om du handlar på Maxi Flygstaden så finns de ungefär där de har allt hushållspapper och blöjor osv.
Kram marie

Hemmabloggaren sa...

Gud va snyggt det blev och visst är kursen bra!?