söndag 5 oktober 2008

Premiär

Ojojoj, nu har man äntligen fått tummen ur och flyttat till blogspot och GUD så mycket lättare allting är här... Varöför har jag inte gjort detta tidigare? Hur som helst, så kommer jag även fortsättningsvis lägga upp mina alster och lite annat smått och gott...

Men för att kickstarta bloggen lite, så tänkte jag att jag skulle ha en tävling, eller ett lotteri kan man kanske säga... Jag har gått igenom mina små gömmor här hemma och har plockat ihop ett litet scrappaket med lite smått och gott... Så, vill du ha chansen att vinna detta hemliga paket? Då är det bara att lämna en kommentar i detta inlägg fram till och med nästa söndag d.v.s den 12 oktober innan 23.59 och vinnaren utnäms i bloggen inom kort..

Jag hoppas att vi kommer få många trevliga stunder tillsammans, och glöm inte lämna en kommentar så kanske det är just du som får en trevlig överraskning i brevlådan inom kort!

16 kommentarer:

Emma sa...

Oj, först ut att kommntera i en helt ny blogg!!! Det är nog första och sista gången :-D

Grattis till den nya, ser fram emot att få kika in på nya alster här!!

Kramar
//Emma

.:Klara:. sa...

Stavar absolut som en kratta idag,,, därför edit två ggr!

En tävling till! Me like ;)

Visst är det enklare här - men ännu enklare på wordpress.com dit jag flyttat.

Ska bli spännande att få se dina alster!

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med & lotta! =) roligt att jag får vara med på lotteri ngn gång! Jag ahr en utlottning hos mig som du kan vara med på, den pågår tills ikväll kl. 21.00 Grattis till din nya & såklart sperfina blogg! =)

Ha det gott, kram

Eleonor sa...

Hoppas att du kommer trivas med din nya blogg! :-)

MissMian sa...

Klart att jag vill ha chansen att vinna...blir spännande att se vad du gör med din nya blogg!!

Christine sa...

Visst är blogger bra!! =)
Jag testade också blogg.se, men den blev inte långvarig ;)

E sa...

Grattis till den nya bloggen!
Längtar att få se vad du scrappar för något!
Kramizzz kicken

Gabriella sa...

Hej och välkommen till Blogger, visst blir det bra?!..
Jag vill oxå vara med i lotteriet, är lite nybörjare på det här med att scrappa, så ett hemligt paket skulle sitta fint. Lycka till med dina alster och hemsidan!!

Alexandra Lindgren sa...

välkommen till blogspot, visst är det bra :)
Ska bli roligt att få följa med i din nya blogg :)

bitte71 sa...

Men du, vi gör såhär: eftersom jag bor så nära dig så kan jag komma hem och hämta paketet med en gång eller så skickar du mamma med det till mig. Så sparar du porto menar jag?
Nähä...? Inte det???
Ok, då tar jag väl en lott som alla andra och hoppas på tur *fniss*
Jättefin blogg blev det iaf, och visst är det mkt enklare med blogspot!
Kram!

Karin sa...

åh! jag vill oxå passa på o ta en liten lott, hade ju varit en finfin födelsedagspresent till mig som fyller år på lördag! ;)

Skall bli kul o se vad du hittar på här! =)

Wildärtan sa...

Hello - klart att det blir kommentarer när du lockar med en sån tjusig blogg!! Supersnygg! Och blogspot är lätt:-)akysqwp

Anonym sa...

Hej svejs!
Jag tar gärna en lott!
Ska bli kul och se din blogg växa!
// Christel

Anonym sa...

Ojojoj, spännande med utlottning, det är klart att man vill ha en lott! Fin blogg förresten! Kram Lotta

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis till nya bloggen! Har ju kikat på ditt nya kort och det var fantastiskt fint! Kramen!

Helena sa...

Ja, en liten överaskning i brevlådan skulle ju inte sitta helt fel:)