måndag 27 oktober 2008

Nu ÄNTLIGEN har vi bokat nästa resa..... I juni tar vi sikte mot Grekland och dess övärld för 3 underbara veckor i öluffningenstecken! Jag måste säga att det skall bli helt underbart skönt, det känns som om det var precis det här jag behövde för tillfället, något att se fram emot... Alltså en ljuspunkt i allt det tunga i skolan för tillfället... Okej, ni som inte vill läsa om hur jag beklagar mig kanske ska hoppa ner ett par rader nu eller så, för GUUUUUUD vad tråkigt jag tycker det är att plugga för tillfället... Ingenting är roligt, varken kurserna, skolan, fritiden eller jobbet blir roligt när skolan är så tung. Men som sagt, jag vet att det beror på att jag läser sista terminen svenska nu som gör att det är väldigt mycket för tillfället, men det hjälper väl ändå inte (!?) jag tycker att det är för j*vligt iaf. Men hur som helst... *Nu kan ni som inte ville läsa om beklagandet hoppa in igen* Nu har vi som sagt bokat en resa, vilket gör allt lite lättare.

Det blir jag och mina föräldrar, min yngsta lillebror plus min moster och hennes familj som ska öluffa i Grekland. Så de 15:e juni drar vi till Aten för att sedan dra vidare.. Resrutten är fortfarande inte bestämd, men det lutar åt att vi ska besöka Amorgos och Iraklia, men sen vet vi inte mer... Har ni några förslag så är det bara att hojta ;)

Och när det gäller uppdateringarna kring skapandet så har jag sånt som bara ligger här hemma och väntar på fotografering, särskilt efter idag när Sofia var här och scrappade, men som sagt, jag har fortfarande inte orkat fotografera, men jag LOVAR *Sofia, jag lovar* att jag snart ska uppdatera. och när man ser den här bilden så kan man ju inte annat än längta, eller vad säger ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar för gratualtionen! ;D Ååh vad härligt med resa, blir verkligen avis! :) Hoppas pluggandet börjat gå mot det positiva snart då, det fixar du - det vet jag! ;)

Ha det fint! Kramar :)