onsdag 29 oktober 2008

Hemtenta... åh tråkiga hemtenta

Okej, nu är det återigen dags för att beklaga mig lite... Jag tycker inte det va längesen som jag sist skrev att jag hade lämnat in min tenta förra gången, det är ju bara några inlägg ner! Men det behöver ju iof sig inte betyda något nu när jag tänker efter, det kan ju bara bero på att jag helt enkelt uppdaterat dåligt.. Men det värsta är att det känns inte som om det var speciellt längesen, jag menar jag har ju inte ens fått veta om jag klarade den och så ska man sätta sig ner och skriva en ny! Det är sjuuuuuuukt! men man ska väl inte klaga, så länge som det leder till någonting bra, även om det inte känns så just nu..

Men som sagt... jag ville bara beklaga mig lite för att jag helt enkelt inte orkar att ta tag i tentaskrivandet, eller jag har ju faktiskt skrivit hela 4 rader, så så illa är det ju inte... eller?? Jo, om man tänker på att jag ska skriva 7-8 sidor så fattar man hur mkt jag har kvar.. Usch, nu är jag nästan ännu deppigare än när jag började skriva.. nä, nu får jag rycka upp mig.. Tänka lite på grekland eller något, det är ju faktiskt bara 8 lååååånga månader kvar *suckar* men det ska nog gå fort.





Iraklia

Inga kommentarer: