torsdag 30 oktober 2008

Torsdagkväll...

..och tråkigt :P nejdå, så illa ska jag inte säga att det är. Men som vanligt så sitter jag med tentan, menmen, positivt tänkande.. det kommer att gå bra, hoppas jag... Jag tänkte faktiskt att jag skulle börjar med fråga 5 nu, vilket innebär att jag bara kommer ha fråga 6 och 7 kvar.. Och då borde jag hinna med resterande frågor imorgon och det vore såååååå otroligt skönt.. Men det vet ni ju redan, eftersom ni säkerligen läste bloggen igår kväll..

Idag har det inte hänt så mkt spännande måste jag säga.. Eller jo, jag träffade prinsen mer än en gång idag.. Han ringde och frågade om vi inte skulle äta lunch tillsammans eftersom han jobbade i stan, och det är självklart att man vill det :D Sen så träffade jag honom i morse också, han sa att han ville träffa mig så att han kunde få en någelunda bra start på dagen och vem är jag att säga nej till det *drömmer mig bort* så idag har jag lyckats träffa min prins 2 ggr trots att jag egentligen inte skulle träffa honom alls, det kan man kalla en lyckad dag *hoppar och skuttar av glädje*

Sen är det faktiskt inte så mkt som ar hänt tror jag.. Jo, jag har ett allvarligt dilemma: jag har hittat 2 jackor och jag vet inte vilken jag ska köpa.. Problemet är att jackorna är så väldigt olika och så fina på olika sätt, och jag vill ha båda! Åhhh, ångest! Någon som har något vettigt att säga angående detta?? Någon??

Nähä, om jag skulle försöka läsa lite innan jag svarar på fråga 5 kanske.. Jag tror iof sig inte att jag orkar skriva något på frågan, men man kan ju förbereda sig inför imorgon.. och sen är det ju alltid bra så att man inte hamnar efter Sofia ;) haha Sofia, jag har skrivit färdigt fråga 4 *skuttar runt i en liten ring och dansar en segerdans*

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaha jessica, då hade man börjat med fråga 4! skriver igen när jag e klar med fråga 5. :) och du e och jobbar så nu kommer jag före dig :) dessutom blir det nog att jag sitter en del i helgen. Så vi får se vem som leder på måndag! Jobba lugnt och ha det bra i helgen! kramar sofia

Anonym sa...

hejsan! ja då var man klar med fråga fem också! kan undra hur långt du har kommit? :) men jag går förbi dig i helgen iaf... nu ska jag bara ta det lungt och ladda inför de två sista frågorna imorgon. hörs på måndag! kram sofia