onsdag 29 oktober 2008

Onsdagkväll...

...och jag har tråkigt. Fast när jag tänker efter så brukar man ju kanske inte ha så där jätteroligt en helt vanlig onsdagkväll.. hm.. jag har faktiskt inte tänkt på det innan, men det är ju rätt så illa att en onsdagkväll kan vara så här tråkig. Men å andra sidan så finns det ju en anledning till varför just den här onsdagkvällen är så här tråkig och det beror ju på att jag fortfarande inte släppt hemtentan. Jag känner att jag egentligen borde ta tag i det ordentligt så att jag hinner färdigt med den tredje frågan innan jag går och lägger mig, för på så vis kommer jag kanske klara av att vara färdig, eller åtminstone ha svarat på alla sju frågor innan helgen.. Det vore sååååååå skönt om jag skulle kunna hinna det... För det skulle innebära att jag skulle kunna vara nästan helt ledig nästa vecka.. Ärligt talat så vore ju det faktiskt ganska otroligt fantastiskt när jag tänker efter.. Hmmm, man kanske skulle satsa på det?? Eller vad säger ni??

Nä, men hur som helst så tycker jag faktiskt att jag har varit ganska duktig idag, jag har svarat på 2 och en halv fråga hittills, väldigt effektivt för att vara mig så här långt innan faktiskt... Men sen så sitter ju jag och Sofia och terrar varandra också, hade det inte varit för henne så hade jag nog inte kommit så långt idag utan då hade jag nog gett upp innan fråga 2. Men nu kan man ju inte vara sämre och när hon säger : "Nu är jag färdig med fråga 1, eller nu har jag snart skrivit 2 sidor" så kan man ju inte vara sämre. Inte för att Sofia på något sett är dålig, det är absolut inte så jag menar, men tävlingsmänniskan i Jessica vaknar och vill inte vara sämre :D Varför tror ni att jag fortfarande sitter vid datorn med hemtentan uppe en onsdagkväll? Jo, jag vet att Sofia mkt väl skulle kunna få för sig att börja skriva igen, även om hon är på box med pojkvännen nu. Nädå, så illa är det inte, jag är inte en sååån stor tävlingsmänniska, men det är ganska skönt att klara av så mkt som möjligt. Som Sofia sa: "egentligen borde man skriva som en dåre så att man blir klar med skiten sen" och det är ju verkligen sant... Så egentligen så borde jag inte sitta här och uppdatera bloggen för andra gången idag, utan jag borde få tummen ur *igen* och fortsätta skriva på hemtentan så att jag slipper skiten sen.. Men jag ORKAR inte.. eller, jo det kanske jag gör.. Ja, vi får se...

Och återigen, jag har fortfarande inte fotat det som jag faktiskt har gjort dom senaste veckorna, men det kommer... Jag ska försöka dra fram kameran imorgon och faktiskt föreviga mina alster *fnissar* så ni får helt enkelt stå ut lite till, för nu är det för mörkt att fota iaf... Nähä, om jag nu skulle ta tag i mitt skrivande så att jag slipper titta på cops på tv... '

Puss och Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha det här var den roligaste inlägget jag läst på länge! Och jag fick va med en del också! Måste erkänna att jag kände mig väldigt profsig när du har citerat mig! :) nu ska jag sätta mig med tredje frågan, även om jag har kramp i händerna efter boxen! Ses imorgon! Kramar Sofia

Anonym sa...

Godkväll!! Jag kommer att bara få komplettera... muntligt.. hatar det.. Det var verkligen bara "tur" för alla som klarade tentan runt G-gränsen.. Gör ju att det känns bättre... eller inte.. :/ suck.. men men nya tag! Kramkram